2013. július 15., hétfő

Sziasztok ^^

Még egyik kommentelőm kérdezte, hogy van-e facebook csoportja a blognak. Hát, kijelenthetem, hogy ráment 2 napom, de most már van. :D
Úgyhogy ott is lehet figyelni, mikor lesz új rész, ott közlöm, ha valami késés lesz, vagy bármi más. Például egy új éneklős videót is ott tettem közzé.
Szeretném, ha lájolnátok, osztanátok az oldalt, hogy minél többen megtalálják, és olvassák a blogom. Sokat jelentene :$ :)
Előre is köszönöm mindenkinek <3


https://www.facebook.com/DreamWorldBook?ref=hl

4 megjegyzés:

  1. hali! mondjuk én csopira gondoltam, mert ott jelzi ha kiírsz valami újat vagy bárki itt meg ha nem téved el az ismerőseim kiírása között csak akkor veszem észre. mindegy...
    Nagyon jó a hangod!!!!
    most két szerkesztő van???
    akarod, hogy megszerkeszem a szereplők képeit? addig se unatkoznék és szerintem nem tragikus amiket csináltam eddig. ha akarod szólj és átküldöm emailben :)

    VálaszTörlés
  2. bocs megint én.
    Danielnek nincs a szereplőknél képe, ezért az övét nem tudom megcsinálni. ragd ki oda is nagyba és az is lesz ha kell ;)
    Szoffe

    VálaszTörlés
  3. Tudom, de így jobban meg tudtam oldani:)
    És köszönöm szépen.
    Csak egy szerkesztőm van, viszont ezt nem volt kedvem úgy megcsinálni mint az előzőt, de szívesen megnézem az alkotásod, küldd el:)

    VálaszTörlés
  4. Azt viszont már csak holnap tudom megcsinálni.

    VálaszTörlés