2013. május 6., hétfő

1. díjam ^^

Hu, nem gondoltam, hogy eddig is eljutok, vagyis hogy kapok egy díjat. Nagyon szépen köszönöm Vanessa-nak *--* <3


Mint mindennek ennek is vannak feltételei ;):

1. Alapkérdés miszerint köszönd meg a díjat attól akitől kaptad!:)
2. Tedd ki a díjat az oldaladra akármilyen formátumban, hogy mások is letudják menteni!
3. Válaszolj a kérdésekre amiket kérdeznek tőled! Még egy ilyen alap dolog:D
4. Küldd tovább maximum 5 tehetséges blogírónak!

Kérdések:
1. Hogyan jutott eszedbe maga a történet amit most írsz? Hogy jött az ötlet?- Régebben is írtam verseket, meg kezdtem el már 2 történetet is, de egyikkel se lett semmi. Viszont mondták nekem, hogy jól írok, és ügyes vagyok benne, úgy hogy fogtam magam és elkezdtem blogolni. És úgy tűnik jó döntést hoztam :DD
- Maga a történet pedig úgy jön, inkább onnan, hogy a saját életem is kis részben benne van, de inkább csak agyam szüleménye minden :))


2. Kire hasonlítasz a legjobban a történetedből? Melyik szereplőd áll hozzád a legközelebb?
- Én legjobban Lucy-t érzem "magaménak", ő az aki a legközelebb áll hozzám. És nem mindenben, de valamiben "hasonlítunk" egymásra. :))

3. Mi a kedvenc blogod és miért?

- Crazy Guys, és mert imádom az egész történetet, minden fogalmazást, ahogy le van írva az egész nagyon jó. :) És kicsit olyan, mintha az én életem lenne leírva (ahogy egyik barátnőm is mondta nekem). Úgyhogy mindig jó olvasni. :D

4. Ki/Kik állnak hozzád a legközelebb a családodon kívül?

- A legjobb barátnőm természetesen, aki mintha a testvérem lenne, mindenben támogat, és bármilyen nagy hülyeséget csinálok nem ítél el. 
- És másik nagyon jó barátnőm, akivel igazán csak 1 éve lettünk jóban, de irtó sok baromságot tudunk együtt csinálni, és őt is nagyon szeretem :))

5. Van olyan blog író aki nagy hatással van rád? Ha igen ki az és miért?

- Egyik utóbb említett barátnőm F. a Csak szavak  írója. Egyrészt miatta is kezdtem el az írást, sokat segített az elején, meg még most is, hogy mit hogyan csináljak. És egyszerűen csak felnézek rá azért, ahogy ír, és köszönöm neki a bátorítást :) <3

Saját kérdéseim: 
1. Miért kezdtél el blogot írni?
2. Gondoltál arra, hogy egyszer majd kiadod az írásod?
3. Mi a hobbid az íráson kívül?
4. Kedven állatod/állataid?
5. Ki/kik inspirálnak a legjobban?


Akinek én küldöm:
F. - Csak szavak <33 :)


1 megjegyzés:

  1. Felnézel rám?:o RÁM?:D Köszönöm <3 imádlak :$
    "-Öt! *retardált röhögés*"<333

    VálaszTörlés